jag fajtas med mamma, pappa, brorsan.

Vet ni att det är ganska jobbigt att bo fyra stycken i en liten lägenhet. Ganska så tråkigt är det också. Det enda jag gör att att titta på tv, sitta vid datorn och typ fundera på vad jag skulle kunna göra istället för de två grejerna. Men nu har jag utvecklat en ny aktivitet. Nämligen att käfta emot alla i min omgivning. Bara för att det är kul liksom. Plus att det är rent reflexmässigt.
Mitt största offer är littlebrother. Men det börjar sprida sig till allt och alla. Så det har fått mig att fundera.
Det finns liksom jättemånga andra saker jag skulle kunna göra istället. Jag har tagit mig tiden att sätta ihop en liten lista (Läs punkt 2):

Saker jag skulle kunna göra istället:
Träna.
Skaffa ett liv.
Plugga.
Städa mitt rum.
Fly landet, helst till Gabybabbyboo.
Utveckla en ny hobby. T.ex. sticka, kanske gå ut med min hund eller studera konst. Va fan vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0