Shut up and let me go



Jag har varit och köpt Ben&Jerry glass. Viiisst det är onyttigt och jag kommer bli fetare än vad jag redan är men vet ni, jag jobbar på det! Jag gick hela vägen till affären, sen tog jag 5 trappor plus att jag hade en enorm dunjacka så jag svettade nog av mig lite fett på grund av den också.
Sen måste man sätta en gräns sörrni. Plåga sig själv lite genom att inte äta upp glassen på en gång. Jag har bestämt mig för att inte äta den förrän klockan nio. Nu är det nära! Men jag har redan tittat på den och luktat. Den luktade ingenting.

Just det en annan sak, jag har blivit crazy i Garden State's soundtrack. Sitter alltså och pressar The Shins, dreglar efter glass och väntar på att House ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0