Lost

Jag har ingen som helst idé om vad jag ska skriva i bloggen.
Kanske att Gaby äntligen är här. Tillsammans med Manne och fyra galna amerikaner/israeler/ryssar/mexikaner. De är typ allt på samma gång, jag vet inte riktigt. Det enda jag vet är att de äter jävligt mycket, har viktiga samtal på toaletten som vi tjuvlyssnar på och att de är väldigt... artiga. Höhö.
Jag och Jennifer är tydligen awesome enligt dem. Tack vare våran "epic story about last night", HAHA.
Bara för att vi är klockrena liksom! Ska nog lägga in en video när vi springer på savannen, aka på deras trampmaskin.

Imorgon blir det partaj hos Thärääääs.
+ att jag vill se en sorglig film ikväll, men jag hittar den inte. Såklart.

Kommentarer
Postat av: David

Jag räknade även med de "att" som stod efter hur många "att" jag hade skrivit. Annars hade det ju blivit fel... Det blev iofs lite konstigt ändå, men men.

2009-04-03 @ 23:56:06
URL: http://davidgd.blogg.se/
Postat av: erik

oj, tre röster med stor bokstav kanske ska räkna det som två röster....

2009-04-08 @ 18:17:54
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0