du är fin, fin är du

Häckar som slingrar sig runt hus kan vara riktigt knepiga. Speciellt om man vill komma igenom dem. Elina ålar i snön, jag hejar på för att sedan snurra mig igenom medan taggarna slet i mitt hår. Man skulle kunna säga att det alltid lurar ett litet, litet äventyr runt varje hörn när jag och Elina är tillsammans. 
Sen kan vi sitta i hennes rum i evigheter för att lyssna på världens bästa musik och prata om massa saker eller bara vara allmänt galna. Tänk vad bra musik kan göra med en egentligen. Glädjen sprider sig i hela kroppen och man vill bara hoppa runt och sjunga, springa och skratta tills magkramp infinner sig. Så kände jag mig igår. Då börjar man längta lite efter sommaren med sina fina dagar, bra musik och vackra människor. 


Kommentarer
Postat av: David

Hur skulle ens liv egentligen se ut utan bra musik...?

Jag längtar till nästa offer....

Nej Stina, jag gillar inte din kommentar! (Och hur har du förresten fått reda på vad jag gör hemma?) :O

2009-02-20 @ 20:17:00
URL: http://davidgd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0