Look! It's a cock, but smaller!

Idag tycker jag att jag har åstadkommit väldigt mycket.
För det första gick jag upp tidigt och gjorde brakfrukost. Sen fick jag en snilleblixt. Jag ska åka på språkresa i höst.
Jag ska åka på språkresa i höst! Till London. Åååh, jag har planerat hela dagen.

Men min kreativitet tar inte slut där. Jag har bakat kakor också. Med chokladbitar i. Så har jag gått och ätit på såna hela dagen.

Imorgon är det dags att sätta upp affischer för konserten och kanske sälja lite mer biljetter. I like. Snart ska vi bli intervjuade av Norrtelje Tidning också, daaamn we are hot!

Innan jag avslutar det här inlägget vill jag bara påpeka en grej. Det roliga med rubriken. Jag börjar ju flina varje gång jag hör den repliken. Någon som vet vilken film det kommer ifrån?



Kommentarer
Postat av: David

Jag hoppas att hon inte ser den där kommentaren.

Men okej Emelie (rövslickare), jag behöver inte din hjälp.

Även om den skulle uppskattas....

2009-02-02 @ 19:18:41
URL: http://davidgd.blogg.se/
Postat av: David

Vänta och se, Emelie...

2009-02-02 @ 20:42:51
URL: http://davidgd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0