snödrivor



Idag har jag sprungit runt mest hela dagen. Jag och några till har delat ut studentmössor till alla treor i hela skolan. Ett möte på U-huset gjorde mig och Sara klokare över hur konserten kommer se ut. Vi drack kaffe och te medan vi skrattade åt de ganska så annorlunda personerna som jobbar där. Sen sprang vi runt och satte upp affischer lite här och var i Norrtälje stad. Snön piskade i ögonen, axlar smärtade och världens jobbigaste tejp gick oss på nerverna. Men upp kom dem och nu sitter man här hemma, med massor av plugg som ska göras. Helt underbart.

Kommentarer
Postat av: Ellen

svar; tack! :)



den där bilden gillade jag, den är som tilltalande på något sätt. kan inte låta bli att undra över hur det skulle se ut med solnedgång så man ser den genom fönstret...

2009-02-05 @ 17:18:15
URL: http://kallamigellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0