Sundin Productions presents... Therese meets 2girls1cup.

Alltså. Någon av mina kära klasskompisar kanske minns när jag för flera månader sen tvingade er att titta på en pervers video för att kunna filma era reaktioner. Well, jag tycker att det vore kul att lägga ut dem reaktionerna nu. Vissa är bra. Riktigt bra. Med skrik, kväljningar och glåpord. Trots att musiken från videon ger en hemska flashbacks från då man själv såg filmen är detta good stuff. Videorna kommar dyka upp lite då och då inom den närmsta tiden. Erkänn att ni knappt kan vänta tills eran video kommer upp, ni vet vilka ni är!

Therese får bli mitt första offer. Hennes reaktion är fin. Hon blir äcklad, kallar mig sjuk i huvudet och gör fula grimarser. Jag gillart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA du e fan sjuk i huvudet Emelie hahaha sorry to say it men det har fortfarade inte ändrats haha

2009-02-05 @ 17:52:36
Postat av: David

YES!!! Ge oss mera!! :D:D

2009-02-05 @ 18:33:51
URL: http://davidgd.blogg.se/
Postat av: desse

jag vill se fler! :D

2009-02-06 @ 00:41:56
URL: http://lillalillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0