Im picking up good vibrations

Det här är sensationellt. Jag har hunnit äta middag, kollat på massa scrubsavsnitt OCH städat mitt rum. Ganska så noggrant också om jag får säga det själv. Klockan är liksom bara 20.05.

Vårt kära projekt går som smort! Jag blir jättenervös/förväntansfull/rädd/panikslagen/glad när jag tänker på att den 13 februari närmar sig med stormsteg. Men det mesta är fixat nu. Affisherna kommer ut på måndag förhoppninsvis. Ballt.
Jag har sagt det förr och säger det igen (till min sååå breda läsarkrets) ta mer alla era dudes så kör vi!!
Jag menar, Shotgun Crackers kommer ju och de är fucking awesome. Alla band vi har är bra, tro inget annat.

Vill ni ha lite smakprov kan ni ju gå in på dessa sidor. (dock inte alla band)
Shotgun Crackers
The Junkies
Joseph Dies
Shallow Sense

Kommentarer
Postat av: David

Vadå Emelie, är du inte lycklig? :O

Äh, jag står för det: hade hon varit där så... Nä, bäst jag slutar skriva... ;O

Men visst serru ;)

Du tror mig inte alltså? Hmm, jag säger bara: tänkt efter på vad du gör när du "tror att du är ensam"...

2009-01-22 @ 20:28:56
URL: http://davidgd.blogg.se/
Postat av: Erik

shallow Sense var fan duktiga det trodde jag faktist inte, eller visst trodde de skulle vara okej, men de överträffade mina förväntingar! (jag lovar att någon i bandet kommer läsa detta för de sitter säkert o söker på Shallow sense på google hela dagarna. De hittade ju Desse så de kommer nog hitta den här komementaren förr lr senare) i så fall: TJA på er medlemmar i Shallow Sense!

2009-01-22 @ 21:01:50
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0