nyårsafton, bitch.

Nyårsafton var ju one of a kind. Började hos Desse där vi åt tacos, spelade buzz och tittade på hockey, hrm..
Sen innan tolvslaget begav vi oss mot Södra bergen, hann preciiis fram till tolvslaget och kramkalas utbröt. Efter det var det meningen att vi skulle till Desses kompis Louise och på vägen dit fick vi ständiga förhinder. Tillslut nådde vi hennes lägenhet där vi bland annat åt pommes och lyssnade på musik. Sent på natten vandrade jag, Desse, Therese och Anders hem till Desse efter mycket om och men. Nyåret avslutades i världens minsta säng tillsammans med Therese. Dagen efter gick vi två och åt frukost på donken. Sen tog jag bussen hem, däckade i sängen och tittade på gamla filmer.
Finfin början på året.

Kommentarer
Postat av: Erik

jag har då aldrig sett att du gett tillbaka. Mot mig en gång visst men int mer.

2009-01-03 @ 21:10:12
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0