...och här sitter jag och diggar med till E-type!

Hahahaha jag och Erik har kommit fram till en skitsmart grej. Att på kvällarna, så här in på dvärg-timmarna blir man extra kreativ och poetiskt. Jag lovar! (Se! Dvärg-timmarna istället för småtimmarna! Det är fantastiskt!) Ikväll har jag slängt ur mig meningar som "modernismens kulturella genombrott", "vi måste överbevisa vå egen svaghet" och liknande. Skitsmart känner man sig.
Men sen vaknar man upp dagen efter och läser vad man skrivit. Då låter de inte alls så jävla smart, utan snarare som om en femåring har skrivit det. Till exempelt, jag tycker att det här inlägget är jätteroligt, men det lär jag nog inte göra i morgon! Så med detta inlägg kan vi väl dra slutsatsen att jag behöver läsa igenom min rapport noggrant i morgon innan jag lämnar in den!

Nu ska jag.... Inte alls sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0