skitarg, höhö.

Har nyss kommit hem från vår kära huvudstad Stockholm. Joseph Dies spelade på Fryshuset och såklart åkte jag och Elina dit och tittade, har inte sett dem spela innan. De ägde så feeeeta bra att de ska vara med på min, Sara och Simons konsert. Träffade även på en Shotgun:are och han verkade ju också positivt inställd till våran konsert, höhö.
Det kommer bli sketabra. Annars har jag väl druckit alldeles för mycket cola, bokstavligt talat hängt i en busskur och sett en kille med blöja crowd-surfa.

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag plugga skiten och sen ska jag på party och passa småbarn. Och äta tårta. Det är en viktig detalj som inte får glömmas. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: David

Vi har gått i samma klass i två och ett halvt år, borde du inte ha lärt dig vid det här laget att jag är kapabel till sådan humor?

Jag vet att detta kan läggas till min "dryghet", därför är det väl bäst att säga att det var ett skämt...

Första raden jag skrev var förresten nästan precis som den där låten... "Vi har gått i samma klass i snart ett år, jag har gömt mina.... blablabla..."

Eller nä, det var den ju faktiskt inte.. :S

2009-01-18 @ 21:41:53
URL: http://davidgd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0