THE GREATEST

Igår fikade jag med Elina och Jennifer. Det var jättemysigt, vi kollade på gamla foton som Jennifer hittat hemma. Pratade nostalgi, minnen och framtid. Efter det skildes våra vägar åt vid busstationen. Jag och Elina satte oss på lantisbussen och Jennifer på Rimbobussen. Fast efter en knäpp i huvudet på både mig och Elina hoppade vi av halvägs och steg på Rimbobussen istället, då med högljutt humör. Det var längesen jag skrattat så mycket som igår. Efter vilda samtal på bussen och efter ett äkta farväl av Jennifer sprang jag och Elina in på vår gamla skola. Där rusade vi runt och mindes massa knäppa saker som vi gjort i alla rummen där. Vi skrev meddelanden till vår gamla lärare på tavlan, följde efter syster Linnea som städade och smög på karategruppen i gympasalen. Flashbacks för oss båda. Klockan nio på kvällen åkte vi hem med Pappa Elina som spelade Guns'n roses på högsta volym. Det är de här små sakerna som gör att livet trots allt är fint ibland. Jag saknar oss, såååå mycket. TVÅ VECKOR KVAR NU.




Kommentarer
Postat av: Gaby

Så sant ;D

2009-04-15 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0