shedontcarewhathermothersays

Det här måste ha varit en av de mest händelserika veckorna på länge! 
Lördags: Mando Diao
Söndags: En tripp till Jakobsberg
Måndag: Studentskiva
Tisdag: Ikea i Barkarby
Onsdag: Hemma hos Therese och tittade på Twilight
Torsdag: Mösspåtagning/Valborg

Jag säger då det! Dragit på mig en förkylning har jag lyckats göra också. Känns som om jag sväljer genom ett sugrör om någon förstår den liknelsen, höhö. Sitter alltså ihopkrupen i sängen med Kings of Leon i högtalarna, två filmer bredvid mig och ett tillskott på miljoner bilder från veckan i datorn. Coming up next xD Eftersom att det har hänt så mycket och jag inte skrivit något på hela veckan så får jag göra flera inlägg. Men det är det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0