Är. Så. Uttråkad.

Sitter och väntar på att Therese ska hitta hit. Är hemskt rädd för att en äcklig fågel ska flyga in genom mitt öppna fönster. Förstår inte riktigt varför jag inte stänger det faktiskt. Så är jag hungrig också. Dagens mat har än så länge bestått av en macka, tacotallrik, cola och två kaffe latte. Awesome.

Vaknar vid tio av att min hals håller på att döda mig. Är ju alltid lika kul att vakna men känslan av att svälja hundra knivar liksom. Har varit halvt förkyld från och till i typ två veckor nu ;(
Dagen inleds med att Simon, jag och Sara äter frukost/lunch på Nebi's och går runt på stan ett tag. Sen hamnar vi i mitt rum där vi knarkstirrar upp i taket tills vi går mot Flygfyren i en drogad skara eftersom att Sara ska jobba. Tillslut hamnar jag och Simon av någon anledning på ett cafe (varför funkar inte min "apostrof-knapp"???) tillsammans med Erik. Men som sagt, nu är jag ensam hemma och väntar på Therese. FAN vad jag är hungrig.

Score! Nu kommer Therrorese. Bye bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0