En söndagskväll

Och här sitter jag helt ensam hemma och tittar på MTV. Jag är jättejättejätteuttråkad. Alla går i skolan, jobbar eller är på andra onåbara ställen. Kan inte avgöra om deltidsjobb är skönt eller inte. Just nu är det i alla fall inte det.

Igår hade jag, Sara och Filip fetaste planerna för en grillfest. Först bangade massa för att det var söndag, och sen började det regna. Då sket vi i grillen, gick och köpte falafel och couscous och tittade på Blair Witch Project istället. Trots alla bangare så blev vi ett par stycken och vi hade jätteroligt. Efter filmen så satte vi oss på Saras altan och rökte vattenpipa och diskuterade bland annat studentskivor, musik, hur Filip omedvetet slår ner folk på dansgolvet och hemska lärare i sam-korridoren. När kvällen var slut gick jag hem, tittade på Entourage och somnade sen som en fucking stock. Och det var min söndagskväll det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0