Mama told me.

Vilken början på dagen må jag säga! Sitter på balkongen med filt, mössa och halsduk nu. Hur skönt som helst, även om solen är på andra sidan huset. Jag har just kommit hem från, damdamdamdaaaam.... Rodeeeeen.
Elina har gått en dans- och gestaltningskurs på skolan och jag var och kollade på uppvisningen de hade i aulan just.
Såklart får jag springa som en motherfucker för att komma PRECIS i tid. Det var en kille i dörren som frågade om jag var Emelie och att han hade blivit ombedd att vänta med att stänga tills jag kom, haha! Då är man sen alltså.

Elina var SÅÅÅÅ bra. Hon och Daniella dansade en modern dans till Journey's Don't stop believing. Det är typ en av de finaste låtarna ever så kombination mellan den låten, minnen till den och att uppträdandet var så hemskt jäkla bra gav mig tårar i ögonen. Herregud, vad blödig man blivit på sistone.

Fan vad jag också vill stå på scen och dansa! Är så jävla underbar känsla att det är galet. Jag hoppas att jag kan fortsätta på min dans i höst. Fast... då betyder det att jag inte kommer in på programmet jag sökt till. För det ligger i Uppsala ;( Men det är ju lite viktigare än dansen tyvärr så ja... Får kanske hitta en klass där istället.

Nu ska jag fortsätta sitta här på min balkong och vänta (än en gång) på att Therese ska komma över. Då ska vi förhoppningsvis gå till parken. LOVELY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0