Scream at the top of your lungs

Fan, jag satsade ju på en sammanfattning av förra veckan men jag orkar inte det. Så jag skriver om gårdagen istället. Eftersom att det var Anton som tog kort med sin kamera kommer de nog aldrig någonsin att laddas upp (jag talar utav erfarenhet) så jag får helt enkelt beskriva med ord istället.

Planen var att föra hos Jennifer och därefter dra till Trädgår'n. Klockan åtta går jag och Sara till Jennifer där Filip, Anton, Rasmus och Elina också befann sig. Efter några timmar av musik och snack var det dags för oss att bege oss mot Trädgår'n. Dock splittrades gruppen då några av oss skulle ta ut pengar på Sparbanken. På vägen hittade vi några kundvagnar som vi hoppade i och "rejsade" med, höhö. Om det på någon planet uppfattas som "coolt" så kan jag nu stolt säga att jag för första gången har tagit ut pengar sittandes i en kundvagn. I never felt so alive.

Vi återförenas på plats och har en mycket trevlig kväll (hatar egentligen det uttrycket) tillsammans med massa crazyness. Värt att nämna är att Simon, i då fortfarande nyktert tillstånd, stukade foten då han skulle gå över en häck och halkar brutalt. Varför han gick genom den häcken är oklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0