Bra att veta liksom


- Tydligen går jag som en pingvin när jag är ute och promenerar runt. Känns ju verkligen jättekul. Bara för att jag hade två tjocktröjor och fet jacka liksom... Bilden av mig själv vaggandes fram med händer lätt utsvängda kommer aldrig försvinna från min näthinna...

- En nioåring jag känner frågade just mig på Facebook "hur det går med livet". Tänk vad snabbt de små liven växer upp. Riktigt vuxensnack det där ju!

- Har just ringt och beställt klipptid. På onsdag blir jag flintis!

- Jag har ett glas med cola i mitt rum som stått här sedan 18 december. Känner mig gaaanska stolt. Det är massa mögliga prickar där i nu. Har bestämt mig för att vänta lite till. Vill se om prickarna kan vidareutvecklas, eller i allafall bli flera.

Ps. Skojade bara om flinten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0