Fiiiika.

Som sagt, igår var jag och Therese nere på stan och fikade vilket var jääättetrevligt.
Det enda bra fiket i Norrtälje är fan Lemon. Om det fortfarande heter så.

Det är himla fint där och man vill ju ogärna lämna deras enorma soffor. Så där satt vi och drack latte ända tills de stängde. Sen gick vi hem till mig, tittade på bilder, lyssnade på musik och pratade pojkar. Sen skulle Terror dra hem och jag hade ingen lust att sitta hemma i min säng hela kvällen så jag hängde med. Första anhalten var Flygis. Planen var att gå förbi kassorna och skratta och peka åt Sara som jobbade. Så där smög vi runt ett tag, pratade lite med spinkisen och sen var vi ute på vägen igen! Vi lyssnade på skivor som jag bränt i typ nian vilket var roligt att lyssna på. Sablans bra smak jag hade redan då. Anhalt nummer två var Therese hus där vi läste konstiga, uråldriga TP frågor och kollade i gamla Spice Girls samlaralbum. Sen åkte vi till Stoppet och köpte godis och skrattade åt ett skrämt äckel (inside joke). DÄREFTER OCH TILL SIST, så fortsatte pratet och musiklyssnandet i Therese egna lilla stuga ända tills jag åkte hem. MYS.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0