Gurls.

Idag har vi legat på beachen mest hela dagen. Jag kände mig lite brave och bestämde mig för att skita i att smörja in mig noggrant. Det var ju ett ganska så väldigt stort misstag. När vi kom hem så upptäckte jag att min mage var knallröd. Verkligen en finfin kontrast till det kritvita under bikinin. Eller inte...
Sen upptäckte jag en ännu roligare sak, att jag bränt HALVA ansiktet. Alltså... Det kommer ju bli så sjukt vackert när det röda träder fram fullt ut. Så går det när man solar på mage och ligger med ena ansiktshalvan i solen och den andra nerkörd i stolen. Uääh, sadface. Och juste, vi får ju inte glömma mina armar. De är bara brända på vissa ställen så ni kan ju föreställa er hur det ser ut. En röd, bränd rand mitt på ena armen liksom.

Ikväll så ska vi iväg till Tel Aviv för Layla Lavan som är en carneval eller nåt liknande så det kommer vara massa konserter och affärer öppna hela natten etc. Och streetparty tror jag det skulle vara också. Får se vart vi hamnar!

Nu ska jag göra mig i ordning, lataaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0