Hemma igen.

Nu är jag hemma från Israel. Det suger ganska så hårt. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Och när jag ska börja.
Välkomnades av kaos här i Sverige så har ganska så mycket att tänka på just nu.

Sitter ensam hemma med en flaska vatten och en påse med M&M som fått mig att må illa. Mina händer darrar lätt och det är varmt. Jag vill inte kunna tänka klart, vill inte behöva analysera detaljerna. Ville inte komma tillbaka till verkligheten.

Försöker hitta meningen med livet i låttexter dagar som denna. Dagar som denna som det finns så många av.
Skillnaden nu är att jag lärt mig att det alltid slutar med att man sitter där ensam och undrar varför man aldrig får vara lycklig för. Så från och med ska jag bara försöka välja vilken väg dit som är den bästa. Så är det bara att hoppas på att man valde rätt sen.

Ser dimman ikväll tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0