I was walking with the ghost

Om två dagar kommer jag att sitta på ett plan till Tel Aviv. Och jag längtar nog ihjäl mig lite. Det känns så overkligt att vi kommer befinna oss där nere snart. Precis som för två år sedan. Fast nu kommer vi vara flera - och ha roligare!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag vill skriva. Kan ju berätta om helgen då. Är alltid något...

I fredags tog ju fina Elina studenten och jag stod och halvgrät vid utspringet. Silly me, säger ju att jag blivit blödig på sistone. Sen var det vidare för själva mottagningen där vi åt massa mat och gjorde oss i ordning till slutskivan som var på Mobergs. Sprang runt i panik i jakt på kläder som vanligt, men så fort det löste sig och sminket var på så drog vi in till Norrtälje. Lite saker som hände där var att jag fick slemm på handen, hälften av alla tjejerna lyckades kladda ner sina klänningar med bläck från stämpeln på armen (jag var inte en av dem, smart som man är dåra) och så dansade vi tills svetten rann. Runt ett så ville Elina och Anton dra hem vilket jag inte ville så då drog jag till Teatern där Hanna och Magnus var. Där hände det massa skumma grejer. En kille kallade mig rasist för att jag vägrade ge honom mitt nummer, jag och Hanna skrämde iväg jobbiga killar genom att säga att vi var lesbiska och så hade dansgolvet en stor spricka som man ramlade igenom om man inte var uppmärksam. Sammanfattningsvis så var det en hellyckad kväll alltså. Hahaha.

I lördags så var jag och Hanna hemma hos Lundgren och tittade på Stardust tillsammans med en hög av energidricka. Fråga mig dock inte varför. Efter att ha sett den så gick jag och mötte Magnus och Lars nere på stan och så gick vi runt och snackade tills klockan blev två.

Söndagen bestod av jobb så den är inte så värst intressant att beskriva.
Well well, nu ska jag nog lägga ner för ikväll. Imorgon ska jag packa skiten asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0