Israel.

Herredjävular nu har vi varit i Israel i en vecka. Midsommar är det tamefan också. Det har vi firat med att lega utslagna mest hela dagen. Det hela började tidigt på morgonen då Gabbäh ställer sig och spyr som en motherfucker. Man down liksom. Några andra in tha crew fick fontän på annat håll och folk som jag låg och hypokondrade sönder. Har lite smått fobi för magsjuka så om någon spyr får jag panik och tror att jag kommer spy själv. Så ligger jag där helt blixtstilla i sängen och analyserar minsta lilla händelse i kroppen och lovar mig själv att vara superförsiktig med allt som nånsin kan ge magsjuka.

Krälade ner på stan en snabbis för att inhandla lite krubb inför helgen. Varenda liten affär stänger ju under shabbat so what to do. Dock har jag, Jennifer och Sara typ käkat upp hälften av allt vi köpte. Med tanke på att det mesta var chips, cola, chokladpudding och poppchoklad så gick det ganska snabbt. Den andra delen, alltså den riktiga maten, står Elina och Gabbäh för. Thank god att de finns med här annars hade vi andra stupat för längesen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0