Pissdaaaag.

Idag var det min tur att må lite skit. Som tur var hann vi dra till stranden innan det bröt ut så nu har vi hunnit bli lite brunare också. Tror att jag drack för lite vatten för bortsett från att jag mådde illa (spydde dock inte!) så har jag fett ont i huvudet också. Låg och dog lite i ena sovrummet medan de andra käkade pizza och tittade på Bertskjärt. Somnade till ljudet av Glee som våra roomies tittade på. Inte helt fel faktiskt, men blev jävligt suktad att se det själv. Jag och Jeffer ska ha Glee-maraton när vi kommer hem. Och då ska jag äääntligen få se True Blood också, THANK GOD. Suktar som faen nu asså.

Efter att ha legat och halvsovit på den där madrassen så släpade jag mig in till de andra och lyckades få ner lite pizza. Sen kollade vi på Don't mess with the Zohan och fejjade runt lite. Mitt i allt bestämde sig Sara för att börja poka mitt ena boob med en Ice tea flaska. Gaanska absurt faktiskt. Så satt hon tills jag smällde till henne. Då slängde hon sig framåt i en skrattattack och mitt i all hets så lade hon av fetaste braken. DET var däremot jävligt kul.

Nu ska jag och Jennifer som övertagit den enda riktiga sängen ta och slagga. Imorgon blir det till att gå upp tidigt (uääh) och sola i Tellan, höhöhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0