yeah yeah yeah.

Igår var vi i Tel Aviv och utforskade lite nattliv. Höh.
Satt på en strandbar och drack drinkar som Cosmopolitan, Sex on the Beach, Frozen Margarithas mfl. Fan vad tjejigt assåååh. En lite cool grej är att man kunde hyra en egen vattenpipa till sitt bord vilket vi såklart testade.
Senare på kvällen så var jag, Jennifer och Sara på jakt efter käk men det gick rakt åt helvete för inte en kotte tog kort. Det var nästan så att man ville gråta en skvätt blod av frustration. Efter att ha jagat föda i typ 100 år så hittade vi äntligen ett ställe som tog kort. Skitsamma att gubben som ägde det ville torka bort sand från Saras ben liksom. Här skare krubbas!

När vi senare satt vid en fontän och väntade på Gaby och Elina så kom det massa killar och satte sig vid oss. Och det kom fler och fler och alla hetsade utav bara helvete! "You have cute nose, can I kiss?" "I love you bitch!" och massa annat crap. Haha, satt typ och asgarvade. Iof var jag tvungen att puckla på en idiot som satt och slog mig i ryggen. Enligt hans polare så kunde inte han engelska, möjligtvis därför som han inte slutade slå mig när jag vrålade "STOP HITTING ME". Så då skrek jag LO istället som är nej på hebreiska men nejnej, då blev jag stämplad som ryss istället. Då fanns ju liksom ingen annan utväg än att slå honom. Effektivt och väldigt underhållande.

Efter att ha blivit förföljda av typ 15 killar i ca 20 min så fick vi äntligen tag på en taxi. Då satt vi och sjöng med till Robbie Williams låtar hela vägen hem. Jag gillar att vara turist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0