Dagens

Dagens låt är De La Soul - Ring ring ring. Lyssna här.
Känner mig fett taggad inför idag. Ska träffa Therese och hitta på något. Jobbar inte idag så tänkte ta sovmorgon. Men vad ironiskt att jag vaknar vid åtta då! Solen tränger igenom mina klena persienner och irriterar skiten ur mig. MEN - jag har tänk på den lilla detaljen då den ofta blir ett problem vid sovmornar. Jag har laddat upp med back-up. Mitt pannband. HELL...yeah. Drar alltså på mig den och sover till halv tio. Känner mig ganska nöjd med det. Är nu alltså redo att påbörja dagen. Men hur? Jag ska spela liiiite mer De La Soul innan jag är redo att ta mig ur sängen. Sen promenixa med hunden och sen slå med ned med frulle. Och invänta Therese.

BYE FOR NOOOOW.

+



= sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0