En sån där obetydlig lista om sig själv som bara man själv riktigt uppskattar. (Om ens det, så fråga inte varför jag gjorde detta)

ALLMÄNT...
Namn: Emelie
Piercingar: Hål i öronen.
Tatueringar: Nej men jag vill. Tror jag. Är lite kluven angående det...
Längd: 173 cm
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: Min riktiga är brunett men för ögonblicket är det färgat till någon brunröd nyans.
Är du kär i någon: Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja!!! Jag riktigt dregglar över tanken på att bo i lägenhet i stan. Helst Sthlm. Det svåra med att flytta är att man (jag) inte vill lämna släkt/vänner...
Tänker du på självmord: Jag tänker på det, men inte för egen del.
Tycker andra att du är attraktiv: Jadå.
Vilket shampoo använder du: Det som står närmast typ.
Vilken parfym använder du: Fancy tror jag den heter.
Vad är du rädd för: Haha, det blir några saker det.
Gillar du att tvätta: Är inte precis min stora passion.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Yessurr. Synd bara att det tar slut så snabbt.

SENASTE...
Film du hyrde: Det var flera stycken. Men en av dem (den bästa av dem också) var Green Street Hooligan. Men satan vad sorglig den blev i slutet då.
Film du köpte: Jadu... Kan ha varit någon av Step Up filmerna.
Låten du lyssnade på: Jay-Z - The Bounce.
Låten du hade på hjärnan: Wtf. Vet inte. Senaste jag KOMMER IHÅG att jag hade på hjärnan var Salem Al Fakirs låt Keep On Walking. Oooh så bra den är.
Låten du laddade ner: Någon De La Soul låt.
Personen du ringde: Therese.
TV program du tittade på: Glee!
Personen du tänkte på: Motha.

FAVORIT...
Mat: Kan ju variera kanska så ordentligt. Lasagne är jäävligt gott. Och så är jag ju en sucker för kinamat.
Låt: Men vaaa. Det är omöjligt att välja EN låt. Men den senaste jag verkligen pressar är nog...Carry Out med Justin Timberlake ft. Timbaland. Och Ring Ring Ring med De La Soul.
Sak att göra: Skapa något som jag efteråt känner mig stolt över
Sport: Dans och tennis.
Dryck: Vatten, juice, cider, kaffe. Bland annat.
Kläder: Allt möjligt som jag tycker är snyggt. Men mest blir det väl jeans och någon tröja.
Film: Okej, här råder typ samma problem som med låtval. Men den senaste här är nog Alpha Dog. Skådespelarna, handlingen och musiken - awesome.
Bil: Skojar du? Jag.. Bilar? Nej men såna där feta stooora jävlar, såna gillar jag. Inte såna där små fjuttiga saker.

ANTAL...
Gånger du varit kär: Har väl aldrig varit kär på riktigt I guess.
Gånger ditt hjärta brustit: Några gånger.  
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Som jag kan komma på... Tre gånger. Först när jag fyllde år, en annan gång från när min klass i högstadiet gjorde en egen bilaga till Norrtelje Tidning och en annan gång när jag och några andra gjorde en konsert som vi intervjuades för.
Ärr du har på kroppen: Ett på hakan, knäet och tummen. Av dem jag kan komma på.

SENASTE...
Bok du läste: Änglar av Marian Keyes. Håller på att läsa en annan bok av henne nu som heter En oväntad semester.
Personen du fick mail av: Isse Omari.
Personen du fick brev av: Oj, det var längesen. Minns inte.
Personen du fick sms av: Sara.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I början av förra veckan skulle jag tro.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Gick upp, jobbade, kom hem, åt en macka och satte mig vid datorn.
Var det kul: Jodå.
Hur tidigt stiger du upp: I veckorna så går jag upp halv sju om jag är riktigt duktig. Annars tio i. På helgerna så sover jag till kanske... Nio. Vill sova längre men är samtidigt glad över att jag inte gjorde det för då hinner man ju med mer. Men sen så är det ju jäävligt skönt att sova också. Knepigt det där.
Gillar du att slåss: Nej.
Vad ska du göra ikväll: Först ska jag iväg och dansa och sen hem och sova.

Är du seriös: Ja men det kan jag väl vara. Fast det är ju inte alltid kul.
Vad är du allergisk mot: Inget, vad jag vet.
Var har du ont: Ingenting vad jag känner.
Använder du hårspray: Japp.
Kan du stå på händer: Nej, men jag vill. Det är ju ballt ju. Fast det vore coolare att kunna göra såhär.
Favorit serie: Måånga. Men några av dem är Grey's Anatomy, One Tree Hill (första säsongerna) och O.C. Och såklaaart Scrubs, How I met your mother. Gah, lovit.

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Ja beror väl på vad man ska ha det till. DAAH.
Gillar du ketchup: På rätt sak, ja.
Är du glad nu: Så glad jag borde vara framför en dator. Nej men är väl lagom glad, haha.
Var du glad igår: Stundvis. Igår var en väldigt... kaosfylld dag.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: N...ej.
Vad dansar du till: Hiphop, RnB, reggaeton och dancehall. Helst.
Stockholm är: Min framtida hemstad. Hopefully.
Göteborg är: En fin stad. Där vore det också kul att bo. Eller bara besöka.
Kan du sjunga: Ha! Ja men jag kan inte garantera dig att du kommer uppskatta det!
Mer värt än guld: Lycka!
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA, England, Grekland, Nya Zeeland, Australien mm.
Ska bli skoj: ATT ÅKA TILL GABY I ISRAEL I SOMMAR!!!!!
Ska inte bli skoj: Ja sånt finns det mycket om. Att sluta jobbet om en vecka tex.
Sparar till: Resan till Israel, en liten digitalkamera och sommarkläder.
Väntar på: Värme!! Sommar!!
Pålägg som gäller: Ost i alla former tänkte jag säga. Men ost, philadelphia och mjuk ost is the shit så jaa.
Dagens dryck: Juice och vatten. Dock separat och vid olika tillfällen. höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0