städhelg

Den här helgen har spenderats hemma hos Elina för riktigt jäkla storstäd. De ska flytta någon gång i sommar och ska ha visning nästa vecka så vi hjälpte dem att röja upp "lite". Igår så satt jag t.ex. och skrapade fucking cement på deras badrumsgolv och dammade av persienner. Det är den nivån vi snackar om alltså. Men jag har faktiskt tyckt att det har varit roligt. Jag och Elina har lekt den uråldriga leken då man tänker på en person och man bara får svara "ja" och "nej" på den andres frågor, ni vet. Men vi (Elina) förde det hela till en helt ny nivå då hon valde så svåra att jag i princip bröt ihop. Tog två timmar för mig att lista ut den svåraste. Och när jag väl kom på det kändes det underbart. Som om en sten lättade från mitt hjärta! Hahaha.

Annat som hänt denna städhelg är:
- Jag vann sex kronor av Elina efter att ha träffat en skurhink med en disktrasa.
- Elina vann tillbaka sina sex kronor genom att slicka på golvet.
- Leken Dole infördes i huset. Jag satte en klisterlapp på pappas rygg (som det stod Dole på) och därefter så försökte alla (jag och Linnéa) sätta den på någon annan (varandra) utan att den andra märkte. Till exempel: Jag sprang runt och letade efter den tills jag insåg att Linnéa lyckats placera den på min axel. Dock vann jag för jag satte den på hennes rygg och hon hade fortfarande inte märkt det då vi åkte hem. MOHAHAHA.
- Jag har tvättat sju fönster och fyra dörrar.
- Vi har dansat och sjungit fruktansvärt fult till Lugna Favoriter.

Sen massa mer men jag är för trött för att fortsätta.
Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0