Huvudvärk.

Jag har ont i huvudeeet. Kanske för att jag är skittrött? Logiskt då vore väl att gå och lägga sig antar jag, men jag kan inte det för någon har barrikerat sig på toaletten så att jag inte kan borsta tänderna.

I morgon ska jag till tandläkaren och för första gången är jag rädd för det. Jag ska få en spruta inkörd i käften och sen ska motherfuckern till tandläkare slipa på en lagning som en annan motherfucker till tandläkare GJORT FEL. Thanks a lot liksom. Där går tusen spänn åt helvete.

Score. Toan är ledig.

P.S. Jag har börjat kolla Glee (ja jag är seg som vanligt! bortsett från när det gäller Cougar Town, där var jag fan först!) och det är ju sketa bra ju! My new druuuuug. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0