schteeeker.

åh vad jag hatar när jag inte uppdaterar. vill kunna läsa om allt jag gjort senare så jag inte glömmer juuu.

anywho. jag sitter just nu på balkongen och det är nog första dagen på året som man verkligen kan säga "nu är det sommar". för satan vad varmt och skönt det är! till och med vinden är varm så visst jävlar är det sommar.
musiken heter desire av pharoahe monch, håret är rött och mobilen är en iPhone. kan inte bli så mycket bättre just nu.

ikväll ska jag på pyjamasparty hos Lundgren tillsammans med Sara, Fiya, Anna, Magnus, Eric och... kanske någon mer. vet inte riktigt. vi ska käka tacos, get wasted and fuck. skoja bara. vet inte riktigt vad vi ska göra, får la seeeeee.

var på medias studentskiva i onsdags, det var feeeeett. temat var rock'n roll så alla var så där sunkigt snygga. förfest hos eric, gillart! Carro fick Eric, Fiya och Magnus att sjunga utan "skyddsnät" på balkongen, Sara tappade sitt pass och kom inte in, alla lyssnade på Westlife (en lång historia) och så hände maaaassa mer som inte är till för att blogga HÖHÖ.

Jag och Carro är rock'n roll snygga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0